zondag 3 december 2017

Gas- en stroomverbruik in de afgelopen week - kosten deze week €18,02

In de afgelopen week was ik ziek en was ik 2 werkdagen meer thuis dan anders. Daarnaast heb ik 4 dagdelen in mijn huis op mijn zieke kleindochter gepast. Ze had waterpokken, was hangerig en had naar mijn gevoel wel wat extra warmte nodig.
Tja en dan verstook je dus meer gas, in mijn ogen helemaal logisch.

Hoeveel was het verbruik?
Gasverbruik: 24.8 m3. In de week ervoor verstookte ik 18.4, toen was ik ook al 3 verbruiksdagen ziek. Dus thuis met de verwarming warmer dan anders.
Stroomverbruik: 12 kWh. In de week ervoor gebruikte ik 10 kWh.

Kosten deze week, uitgaande van 63 cent per m3 gas en 20 cent per kWh: €18,02.
Ik heb het daarbij niet over de vaste kosten, want die komen er nog overheen! 

1 opmerking:

  1. je kunt t wel bijna dubbel tellen btw vervoerskosten vast recht vreselijk geen wonder dat heel veel mensen in de kou zitten

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, onaardige of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.