dinsdag 25 juli 2017

De TV van de Vriendenloterij is opgehaald!

Vanmiddag stond er ineens een man bij mijn voordeur. Hij kwam een pakketje halen. Het moest naar het adres van de loterij. Het adres en de vestigingsplaats klopten.
Dus heb ik de TV mee laten nemen.
Het verbazende was dat ik geen mailtje en ook geen telefoontje had ontvangen! Geen enkele aankondiging dat er iemand onderweg was.

Ik heb voor de zekerheid nog de spambox gecheckt: geen mailtje van "mijn vrienden", wel van de "ABN-AMRO" dat uit hun administratie bleek dat ik mijn identificatiecode te lang ik gebruik had en dat ik maar even op een link moest klikken. Ook was er een dergelijke mail van  de "Rabobank". Mijn wereldpas was vervallen en dat kon ik eenvoudig oplossen door te klikken op een link en mijn gegevens in te voeren.😀 Tuurlijk, doe ik meteen. Ik ben dan wel geen klant van de beide banken, maar als ik zo'n mailtje krijg, dan doe ik dat gelijk. Daarom komt de mail ook in de spambox terecht.

Maar om terug te komen op het onderwerp, de man heeft geluk gehad dat ik thuis was.
Ik was niet thuis tussen 9.45 en 11.35 uur (zwemmen). Ik was niet thuis tussen 13.50 en 15.00 uur (cadeaus kopen en een kat verzorgen)  en ook nu ben ik niet aanwezig en vier ik het verjaardagsfeest van een vriendin, met borrel en gezellig eten.
De man die het pakket kwam halen, heeft geluk gehad dat ik rond vier uur (nog net) wèl thuis was!
En een aardigheidje of een bedankje?
Ik denk niet dat ik in die richting nog iets kan verwachten!
Het zou mij meevallen als ik nog iets van hen hoorde!

8 opmerkingen:

  1. Die ''bekende'' bankmailtjes stuur ik altijd door naar de betreffende bank als melding aan hun .Van Ing krijg ik altijd een berichtje terug zo van bedankt voor het doorsturen we gaan het uitzoeken.En van de loterij een beetje slordig.
    Henriette
    www.onsleveninroemenie.blogspot.ro

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beste zuinigaan,

    U had de tv niet moeten meegeven.
    De tv was voor u.
    U had zelfs de deur niet moeten openen voor een vreemdeling.
    Helaas, nu staat u met lege handen.....

    De Vriendenloterij

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als ik de tv had willen houden, dan had ik niet gebeld en had ik gedacht: hoe stiller hoe beter.

      Verwijderen
  3. Ongekend slordig, maargoed, je bent er maar weer vanaf ;)...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Belachelijke gang van zaken. Maar voor jou klaar gelukkig,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Apart hoor. Als je geen bericht hebt gehad zou ik het pakket niet meegegeven hebben. Dit klinkt namelijk niet heel betrouwbaar vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het adres van de afzender stond op het pakket. Dat is een ander adres dan het correspondentieadres van de loterij in Amsterdam. Ik heb de man eerst de adresgegevens laten ophalen alvorens het pakket af te geven. De gegevens kwamen volledig overeen. Ik had geen reden om aan de betrouwbaarheid van de man te twijfelen. Hij kende mijn adres en dat staat niet op mijn weblog of zo. Hij kon mij ook het verzendadres van het magazijn van de loterij tonen. Hoe was hij aan de combinatie van de adressen gekomen als hij met zijn vrachtwagen niet door de vriendenloterij gestuurd was?

      Verwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, onaardige of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.