donderdag 25 augustus 2016

Moe en warm!

De afgelopen drie dagen heb ik full time gewerkt, voor het eerst na de vakantie, daarnaast waren mijn nachten korter dan in de vakantie. De eerste 2 dagen ging dat prima, maar gisteren niet. Ik werkte dinsdag en woensdag op een andere locatie en het was heel intensief. Ik moest de hele dag gesprekken notuleren en die aantekeningen moet ik vandaag verder uitwerken. Drie kwartier fietsen heen, en weer drie kwartier terug. Gistermiddag in die warmte, na een inspannende dag, was het me eigenlijk wat te veel. Nog even wat noodzakelijke boodschappen halen en daarna doodmoe thuis.
Ik was blij dat ik eten klaar had staan dat ik in de magnetron kon opwarmen.
Anders heb ik dat niet dat ik van die afstand heel moe word, en red ik dat gemakkelijk, dat was dinsdagavond ook zo.
Zou het aan de warmte liggen, het was wel 30 graden in de schaduw en die schaduw voelde weldadig aan, of heb ik stiekem ergens een virus opgedaan?
Of is het de overgang naar 8 uren werken iets waar ik eerst nog even aan moet wennen?
Hoe dan ook, ik ging gisteravond om 9 uur naar bed!
een lief plaatje van het ww web.

2 opmerkingen:

  1. denk dat het toch een combinatie van de warmte, inspannend werk, het fietsen is. Ik neem mijn petje voor je af. Zelfs met nietsdoen in een warm R'dam ben ik slaperig en moe. sterkte vandaag. Lidy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is zeldzaam, dat het een paar dagen na elkaar zo warm is. Met een ventilator op het werk,of desnoods een wasteiltje om je voeten af te koelen(deed Fred Emmer dat niet eens tijdens het journaal?) en langzaamaan werken, moet je je hier wel doorheen zien te redden toch?
    Succes.

    Groet,Greet

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, onaardige of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.