donderdag 16 juni 2016

Een fantastisch overstapaanbod!

Gisteren lag er een brief van Ziggo op mijn deurmat.
Ze missen me!
Och, de schatten, ze missen mij!
Waarom ze mij missen wordt niet duidelijk, ze kennen mijn helemaal niet persoonlijk. In september hadden we het nog even heel moeilijk met elkaar, toen ik niet wilde betalen voor een niet meer bestaand abonnement en Ziggo een incassobureau op mij wilde afsturen, maar dat is blijkbaar helemaal vergeven en vergeten.
Maar toch, ze missen mij en doen mij daarom een welkomterug-overstapaanbod.
Ik krijg de eerste 6 maanden korting en ik hoef geen activatiekosten te betalen!
In vergelijking met mijn huidige provider ben ik die eerste 6 maanden in totaal €24,30 goedkoper uit. Vanaf de zevende maand van het abonnement betaal ik iedere maand €20,95 meer dan ik nu betaal.
Ik ben op dit moment tevreden met het pakket bellen, internet en tv van mijn huidige provider.
Je voelt hem al aankomen, de brief ligt inmiddels bij het oud paper. 

4 opmerkingen:

  1. Bij ons stonden ze zelfs aan de deur. Nadat ik vertelde dat wij bij Telfort zaten kwam de verkoper er achter dat het toch echt niet goedkoper kon als wat wij hebben... Later kregen we ook nog een folder thuisgestuurd, zelfs de aanbieding is duurder dan wat wij nu betalen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb mijn mobiele telefoon bij Telfort. Tot nu toe niets dan goede ervaringen, duidelijke uitleg en geduldige telefoonmedewerkers. Heel erg tevreden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb KPN, zowel in Amsterdam als in mijn huisje in het bos in Drenthe (daar kan het niet anders). Ik ben een zeer tevreden klant en heb geen enkele behoefte om over te stappen naar een andere provider. In het verleden hadden we UPC, jongens wat een drama was dat! Er was werkelijk altijd wat, dus nee Ziggo sla ook ik liever over... Ik blijf bij KPN of KPN-gerelateerde bedrijven als Simyo.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb al jaren KPN en ben best tevreden over, Ziggo is momenteel klanten aan het verliezen ondanks hun aanbod van voetbal en formule 1. Zij denken dat dit een grote reden is voor mensen om naar hun over te stappen en dan gaan ze je missen natuurlijk. Laatst kreeg ik een aanbieding van hun kreeg een gratis seizoenkaart van AJAX erbij, kom daar 2 keer per jaar als ik het uitging rekenen betaal je uiteindelijk de seizoenkaart zelf
    dus snel bij het oud papier ermee

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, onaardige of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.