vrijdag 22 januari 2016

Het energieverbruik bijgewerkt

Rechtsboven op dit blog heb ik een tabblad met mijn energieverbruik.
Het was al weer een maand geleden dat ik het energieverbruik op deze blog bijwerkte.

Ik zou het iedere week bijhouden, maar dat lijkt niet te lukken. Wel noteer ik iedere week de meterstanden in mijn excelbestand.


Ik heb nu de gegevens over het verbruik van  2013 en 2014 verwijderd. Volgens mij zijn die niet meer erg interessant.
Wel heb ik het recente jaarverbruik berekend en het nieuwe voorschotbedrag vermeld.
Het energieverbruik is daarmee weer helemaal up-to-date.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.