woensdag 19 augustus 2015

10 dagen te vroeg

Gisteravond kon ik rond 10 uur ineens niet meer internetten! Op 28 augustus is de daadwerkelijke overstap van Ziggo naar de nieuwe provider, maar zouden ze daar bij Ziggo de 2 in het getal 28 verkeerd gelezen hebben en er per ongeluk een 1 van gemaakt hebben? Geen recht meer op internet en ook nog niet bij een andere provider abonnee?  Omdat ik gisteravond echt geen internet meer had en ik ook op mijn mobile telefoon geen internet heb, kom ik ook niets te weten, want als je iets wilt opzoeken, dan ben je aangewezen op datzelfde internet wat er dus uit ligt.
Ik heb de computer en ook het modem opnieuw opgestart, want dat wil wel eens helpen, maar ook dat gaf geen soelaas. Toen heb ik schoonzoon ge-smst, en hij wist te melden dat het om een storing ging. Daar kon hij als ICT-er met flink wat kunst en vliegwerk volgens hem wel omheen, maar dat voerde mij wat al te ver, ik ben lekker vroeg naar bed gegaan.

Vanochtend kon ik weer op het internet en dan blijkt er inderdaad een flinke storing te zijn geweest.
In de nacht was  de storing verholpen, maar toen lag ik al lang te slapen.

Update donderdag 20 aug: op woensdagavond was er al weer een storing! Vanaf 21 uur kon ik niets meer op internet.

7 opmerkingen:

  1. Heel vervelend maar storingen komen overal voor. Wij hadden het gisteren na een stroomstoring.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb gisteren vanaf 10 uur achter de pc gezeten. Hubbie keek voetbal.
    Pas om twaalf uur ging ik weer naar beneden. Hoogst verbaasd dat er een storing was. Niks van gemerkt. Wij hebben ook Ziggo.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb ook Ziggo, en zowel gisteravond als dinsdagavond had ik vanaf negen uur ook geen internet meer.

    Pecunia.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties

    1. Ik mag hopen dat het nu klaar is! Mijn schoonzoon heeft wel een oplossing, het is een serverprobleem en hij kan er wel wat aan doen. Dus als ik vandaag of morgen weer geen internet heb, dan schakel ik hem in!

      Verwijderen
  4. Vervelend zeg, dat soort storingen zit je niet op te wachten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Niet alle ziggo klanten schijnen er last van te hebben (was van de week ook al een keer) de oude upc klanten schijnen er geen last van te hebben?
    Of het waar is weet ik niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gisteravond lag internet er in zwolle ook uit bij ziggo, was een hackeraanval volgens mijn dochter , op zich erg vervelend ,maar als het maar tot een paar uur in de avond beperkt blijft nog niet echt een ramp.

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, onaardige of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.