zondag 17 mei 2015

Ameland!

Zoals ik donderdag al schreef: ik ben met dochters en hun mannen naar Ameland. We huurden altijd een caravan, maar dit jaar doen we het wat luxer, ik heb een huisje gehuurd!
Ook voorgaande jaren waren we op Ameland, met Pinksteren of met Pasen. Dat doen we al jaren. Toen mijn dochters klein waren, huurde ik altijd in de zomervakantie 1 week een caravan en soms ook nog een weekend in het voorjaar. Ook rond kerst verbleven we soms op Ameland. Dat was eigenlijk ook afgelopen jaar de bedoeling, maar jongste dochter moest werken, dus die kon niet. Uiteindelijk heb ik toen de plannen gewijzigd in het Hemelvaartweekend!

We hoopten op mooi weer, met veel zon! Gisteren veel miezerregen gehad. Het waait hard en het is koud!
Tot nu valt het weer een beetje tegen, misschien wordt het vanaf vandaag beter!
Helaas zat het met de boot ook niet echt mee, het personeel was in staking, waardoor we vrijdag enorm lang moesten wachten op de boot!
Maar die traditie, die houden we er in!
Volgend jaar weer!

4 opmerkingen:

  1. Dat is pech met die staking en het weer!
    Wel een mooie foto :-)
    Hopelijk wordt het vandaag wel mooi weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De dag begint vandaag met zon, het ziet er goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie foto!

    Ik ben nog nooit op Ameland geweest, wel Texel en Terschelling.

    Hier schijnt nu ook lekker de zon.

    Een fijne zondag en geniet er van! Veel plezier!

    Pecunia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. compliment aan je jongste dochter,
    ik lees net je aflosverhaal bij opnieuw beginnen.
    en als ik dan terugreken had je dochter op 17 jarige leeftijd al meer dan 7000 euro gespaard.
    top!
    ( heeft ze vast van haar moeder)

    groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.