maandag 8 december 2014

Een leuk sint cadeautje op mijn werk

Toen ik vanochtend op mijn werk kwam, vond ik naast de bijna onvermijdelijke chocoladeletter ook nog een ander cadeautje op mijn bureau.
Ik heb een erg leuk, milieubewust cadeautje gekregen van de werk-sint!
3 voorbeelden van zo'n "sandwich wrap" + een uitgevouwen exemplaar. Ik heb 1 met het achterste motiefje.

Het is een soort envelopje met klittenband waar je je boterhammen in mee kan nemen.
Het is afwasbaar, ook in de afwasmachine of wasmachine.  En uitgevouwen fungeert het als een matje.
Het is geproduceerd zonder lood, Ftalaat en het is BPA vrij

12 opmerkingen:

  1. Kijk dat is nog eens een praktisch cadeau, leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk initiatief! Ze zijn zo makkelijk! Wij hadden deze ook een paar jaar geleden, alleen die waren heel snel kwijt. Sem nam ze mee naar school en ik ben bang dat het zo hip was dat anderen het wel heel aantrekkelijk vonden. We hadden er 3, in 3 verschillende maten en ze zijn allemaal verdwenen (gejat denk ik)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Balen is dat, hadden hier hetzelfde met hele mooie rvs drinkflessen van babynatura.Werden op de basisschool ook allemaal gejat.

      Verwijderen
  3. Als ik nog werkte,kocht ik het meteen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is nog is nog eens een leuk cadeau. Krijgen we ook te horen hoe het je bevalt in gebruik?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk zo'n praktisch cadeau.Laat je ons nog weten hoe het bevalt in gebruik?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo handig! Ik neem ze (met brood en hapjes) altijd mee als ik een (half) dagje op pad ga. Samen met de Dopper vol water en ik heb geen afval!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb er ook een. Ideaal! Ik gebruik hem vaak als ik crackers meeneem. Je hebt dan direct een placemat of bordje! Ik vind deze variant handiger dan de 'zakjes'. Die zijn lastiger schoon te maken, omdat dat zakjes zijn. Doe je ze binnenstebuiten, drogen ze slechter. Of er blijven kruimels in achter. Deze variant is perfect. Leuk cadeau! Ik kocht ze bij Greenjump.nl.

    Groet,
    Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk cadeau van je werk. Had er nooit eerder van gehoord. Ook handig voor de kinderen om mee naar school te nemen. Zijn ze wel stevig? Als je je brood gaat eten is je brood dan nog in normale vorm of helemaal plat?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een zelfmaakhandleiding kan je vinden op
    http://www.chicaandjo.com/2010/02/01/fused-plastic-sandwich-wraps/

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, onaardige of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.