dinsdag 11 maart 2014

Week van het geld

Overal in het land worden deze week allerlei activiteiten georganiseerd om kinderen te leren omgaan met geld: gastlessen, toneelvoorstellingen, je kunt een gratis lespakket downloaden en noem maar op!
Door kinderen al jong financieel bewust te maken, wordt de basis gelegd voor financiële zelfredzaamheid op volwassen leeftijd. Immers, jong geleerd is oud gedaan!
Er is een speciale website, klik hier, waar je alle activiteiten kunt vinden.
Ook koningin Maxima is van de partij!

5 opmerkingen:

  1. Dat is zo leuk! Wij hadden vroeger een projektweek over "zelfstandig wonen"op school. Hoe je een huis huurt.wat gas en licht kost. Welke verzekeringen nodig zijn en de prijzen van levensmiddelen. Die verbaasde reacties dan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk initiatief. Ik ga mijn kinderen zeker tippen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zag het ook en vind het een leuk initiatief!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk initiatief. Iets anders: wat denk je van de plannen van I.N.G om transactiedetails aan derden te verkopen?

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, onaardige of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.