maandag 23 december 2013

Gratis e-boeken voor tablet of smartphone

Een leuke tip: Het is weer vakantie en dus heeft de bieb weer boeken online gezet die je gratis kunt lezen.
www.vakantiebieb.nl

Je kunt t/m 25 januari 2014 weer kiezen uit een nieuwe selectie van thrillers, (streek)romans en kinderboeken. Ga dus direct naar de App Store of Google Play Store en download de VakantieBieb-app op je tablet of smartphone!

De app is bedoeld als kadootje aan alle leden van de Bibliotheek, maar ook niet-leden kunnen de e-books lezen. Het enige wat je hoeft te doen, is je eenmalig registreren. Daarna zijn de boeken beschikbaar totdat de betreffende vakantieperiode voorbij is. De kerstperiode duurt lekker lang (tot en met 25 januari), dus je kunt een heleboel boeken downloaden en lezen. 
Ik heb ook in de herfstvakantie een aantal boeken gelezen en ook nu staan er weer een aantal boeken op mijn tablet.

2 opmerkingen:

  1. Dank je. Heb het gedeeld op facebook.
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb m gedownload, maar ik kan geen leuk boek vinden, heb jij een tip? groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, onaardige of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.