dinsdag 23 juli 2013

Pfff warm!

Het is warm en niet een klein beetje. Zo langzamerhand komt de warmte ook in huis, het was hier gisteren wel 23 graden. Buiten was het nog veel warmer, boven de 30 graden. Dus ging ik lekker in de schaduw zitten en deed ik mijn boodschappen vroeg in de ochtend. Geen gezweet, geen gedoe, niet op het heetst van de dag van alles willen. Dan is het heerlijk, die warmte.
Gisteren verhuisde ik om elf uur naar binnen, het werd me te warm!
Voor de tuin en terras geeft het wel extra werk met deze warmte. Mijn moestuin moet zo nu en dan water en de planten in potten en bakken op mijn terras en moeten iedere dag een hoeveelheid water. Mijn beloning: ze bloeien prachtig. Binnenkort maar weer eens wat foto's van alle planten.
Vandaag eerst een drukke dag, ondanks de hitte. Ik ga helpen met verhuizen. Niet zozeer het sjouwen, maar wel catering en het in elkaar zetten van stellingkasten etc.

10 opmerkingen:

  1. Neem een plantenspuit met water mee ter verkoeling

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben blij dat ik zo mag werken. ;) airco...

    Hier in huis stond hij beneden op 30 graden en boven kon hij het niet meten. Alleen de tekst hoog. Dus dan is het boven de 34 Graden. Lang leven een plat dak

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh heerlijk 23 graden in huis, hier binnen is het meer als 30 graden. Blijf koel tijdens de verhuizing!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is hier ook niet haalbaar met de kids dus veel open en wordt het hier zo 32 graden in huis nu is het al 25 graden in huis en op zolder veel warmer.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. natuurlijk mopper ik ook wel eens ,maar ben ook dankbaar dat ik zelf nog verkoeling kan zoeken en niet afhankelijk ben van anderen zoals ouderen en gehandicapten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb gisteren een tentje in de tuin opgezet, alleen de binnentent. Daar heb ik vannacht heerlijk in geslapen. Boven is het toch wel warm en beneden is het anders wachten tot de laatste naar bed is. Ik ben gek op buitenslapen. Je beleeft je tuin ook weer heel anders.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, verhuizen met deze hitte… Dat lijkt me geen genoegen. Ik wil niet mopperen, maar ik vind het eigenlijk veels te warm...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Op dit moment is het hier in huis 23,5 graden maar dat zal wel weer op gaan lopen tot zo'n 26 graden vandaag.
    Succes vandaag met het helpen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hier is het rond de 23 graden binnen, goed vol te houden. Ik heb het geluk dat wij rolluiken voor alle ramen hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hier is het in huis 27,5 graden. Maar rustig aan doen vandaag.

    groetjes
    Janneke

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.