dinsdag 21 mei 2013

Boodschappen week 20

Ik heb de afgelopen week niet erg veel boodschappen gekocht. Ik heb vooral uit de voorraad gegeten en ik ben 1x uit eten geweest.
Wat kocht ik wel? Snoeptomaatjes. Ik at er ééntje op mijn werk en was meteen verkocht. Heerlijk! Duur en heel lekker. Luxe producten: rucola, die tomaatjes, gedroogde tomaten op olie.
Week 20 van 13 - 20 mei '13
*=aanbieding    @=afgeprijsd  WAAR PRIJS
FRUIT    
bananen AH 1,00
ONTBIJT EN LUNCH    
melk AH 1,19
runder cervelaatworst * @ AH 1,31
margarine AH 0,64
kaas, belegen AH 4,66
chocoladehagelslag en -vlokken, 4 pakken* AH 5,67
bosbessenjam AH 1,00
karnemelk, 1,5 liter* AH 0,85
WARME MAALTIJD    
courgette x 2 * AH 0,99
rucola* AH 1,00
komkommer AH 0,59
snoeptomaatjes, 500 gr* AH 2,49
blik tomatenstukjes AH 0,39
aardappelsalade AH 1,59
couscous AH 1,52
gedroogde tomaten op olie AH 1,99
LEKKERS    
ijs, chocosticks AH 0,88
TOTAAL week 20   27,76
AH aanbiedingen week 21 die voor mij de moeite waard zijn:
Riblappen met 2 euro korting per 500 gr.
Ananas 1,50
zuivel: 1 liter halfvolle melk + 1 liter karnemelk + 1 liter vanille of chocoladevla voor €1,80

2 opmerkingen:

  1. Ik moet zo ook nog boodschappen doen. Van al die zondagen raak ik ontregeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Rucola is heerlijk! Wist je dat je dat heel makkelijk in de vensterbank kunt kweken uit een zakje zaad? Zo heb je het altijd bij de hand, ook heerlijk op een boterham met kaas. Fijne dag nog!

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, onaardige of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.