donderdag 20 december 2012

Denk jij ook dat de wereld morgen vergaat?

De Maya's hadden een kalender en die gaat tot morgen. Nu schijnen er heel veel mensen te zijn die denken dat de wereld morgen vergaat. Volgens hen hadden die Maya's het haarscherp in de gaten. Die wisten hoe het zat. Die hadden kalendermakers die veel meer wisten dan wij nu, echt waar! En weet je wat er dan gaat gebeuren? Op 1 plaats op aarde, ergens in Zuid-Frankrijk op een berg, komen UFO's die een paar mensen komen redden van de ondergang van de wereld. Dat is in het dorpje Bugarach. Er is een echte NOS journalist die verslag doet.
Bizar gewoon, wat doet mensen in vredesnaam denken dat de wereld zal vergaan? En dan UFO's die enkelen redden?
Zelfs de paus meent dat hij de mensen gerust moet stellen: de wereld vergaat niet!
Soms twijfel ik aan het verstand van de mensheid!
Als grapje nog een programma voor morgen:

Gevonden op Facebook

Ik denk helemaal niet dat de wereld vergaat. Morgen krijg ik mijn salaris, het toch heel zou sneu voor mij zijn als ik dat misloop! Vandaag is mijn laatste werkdag van dit jaar en daarna ga ik genieten van mijn kerstvakantie!

22 opmerkingen:

  1. Werk ze nog, en daarna een heul plezierige vakantie gewenst!
    groet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee, natuurlijk niet, maar ik ken wel iemand, die er heilig van overtuigd is en verschrikkelijk nerveus is over deze tijding.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt niet! wat een onzin. We blijven nog even hoor. Ik wel, heb nog veels te veelplannen die allemaal gaan lukken. Voor jou een hele fijne vakantie. En je blog is zo te gek!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De Maya's geloven het zelf ook niet. Er gebeurt wel heel veel in de wereld, misschien is dat de betekenis. We zullen toch naar een ander soort welvaart/welzijn moeten gaan nu de goedkoop te winnen fossiele brandstoffen op dreigen te raken, er steeds meer mensen op de wereld komen, etc.

    Groetjes, VeggieMo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Werk ze nog vandaag en dan een fijne kerstvakantie gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb ook wel een gelezen dat je het niet als een echte vergaan vd wereld moet zien maar als overgaan naar een ander spiritueel niveau. Wat dat dan ook mag zijn.

    Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ach ja, van kindsbeentje af aan werd ik al doodgegooid met het einde der tijden, de Openbaringen, en zelfs hoorde ik ten tijde van de kruisrakettenkwestie in de jaren 80 gereformeerden eens beweren dat 'de aarde toch door vuur zou vergaan, zo stond het toch in de bijbel? Dus die kruisraketten zijn Gods wil, toch?'.

    Mensen kletsen zoveel onzin, ik negeer het en begin over iets anders.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Voor iedereen hier die wel geloofd dat de wereld vergaat....Jullie mogen je banksaldo aan mij overmaken!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De media maken er een vreemd scenario en veel ophef van/over. Triest voor mensen,die toch gevoelig zijn voor dit soort verhalen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben eerlijk gezegd heel erg zunwachtig..

      Terwijl ik en nuchter persoon ben. STUPID!
      Bedankt voor jullie nuchterheid hihi.

      Verwijderen
  10. Maar ik vind deze van De Speld vandaag ook weer leuk:
    http://www.volkskrant.nl/vk/nl/11207/De-Speld/article/detail/3366460/2012/12/20/De-Speld-Gebrek-aan-constructieve-afkadering-drie-gewonden.dhtml

    Ik ben al een half jaar aan het solliciteren, dus moet volgens de vacatures idd diep en snel schakelen (oei, ik rijd automaat) de mindset upgraden, etc. De paling niet van mijn ledikant laten glijden, die kende ik nog niet. Maar dat zal ik ook niet snel doen, ik haat vis om te eten.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. onkruid vergaat niet, wordt gezegd.............dus we vergaan met zijn allen lekker niet. dat we anders gaan leven.....zou misschien wel eens kunnen en misschien is dat ook helemaal nog niet zo slecht.
    ga ontzettend genieten van je vakantie, 't zal stil zijn hier, maar in 't nieuwe, hopelijk voor iedereen goede jaar, volg ik je weer hoor!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jammer dat je aandacht aan deze hype besteed!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Morgen weer een serieuzer onderwerp!

      Verwijderen
    2. Mits de wereld niet vergaan is ;))) Ik vind het programmaboekje erg geestig!

      Verwijderen
  13. ik maak er geen grapjes over maar ik denk het niet.
    er is nog zoveel op deze wereld wat gedaan moet worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik was het al weer helemaal vergeten, de wereld vergaat ook niet, ook niet volgens de Bijbel. Op een dag zal Jezus Christus terugkomen maar er staat dat niemand de dag en het uur weet, alleen God de Vader. En dan wordt het juist heel goed op de aarde. Dan komt de echte Vrede waar iedereen juist zo naar verlangt. Het enige wat klopt is dat er dan een nieuwe tijd aanbreekt, er komt een eind aan deze periode. (deze aioon )

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het enige wat is ondergaan is het Mayarijk!

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, onaardige of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.