dinsdag 28 augustus 2012

Einde vakantie

Helaas is mijn vakantie nu helemaal voorbij! Niet meer uitslapen, niet meer (bijna) dagelijks zwemmen, er moet gewoon weer vroeg opgestaan en gewerkt worden.
Op zich geen ramp, ik vind mijn werk leuk en ik heb fijne collega's, maar een vakantie op zijn tijd is ook héérlijk. Ik ben dit jaar, behalve naar de Bed & Breakfast nergens heen geweest. Ik ben nog al een stresskip als het op vakantie aankomt. Stressen of alles op tijd ingepakt is en ook bij thuiskomst. Dan wil ik mijn huishouden zo snel mogelijk weer op orde hebben. Alles gewassen, alles opgeruimd. Dit jaar geen inpakstress en geen terugkeer stress. Zeer rustgevend!
Eerlijk gezegd werkte ik afgelopen week al 2 dagen, namelijk op dinsdag en donderdag. Op woensdag had ik vrijgenomen omdat oudste dochter jarig was.
Nu zit ik weer in mijn oude ritme: 4 dagen werken en 1 dag mantelzorg en dus naar moeder toe. En dan is de week al weer om en mag ik al weer aan mijn weekend beginnen!

9 opmerkingen:

  1. Werk je op school? Over 7 weken weer vakantie..
    Voor mij altijd een houvast.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wel lekker dat je eevn goed hebt kunnen uitrusten, toch? En dat alles weer begint, tsja, dat hoort er nu eenmaal bij. Maar ik ben wel blij dat ik voor mezelf werk en die overgang een beetje kan plannen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O zo lekker weer die rust en regelmaat ik ben blij als alles weer rustig draait. Scheelt ook een hoop water en electra.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bij mij is het nu de laatste dag dat er nog kinderen thuis zijn. Morgen is het huis voor het eerst in zo'n negen weken weer leeg. Dan is de vakantie pas echt voorbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt voor je lieve reacties op mijn blog! Ik blijf natuurlijk bij je lezen want ik kan nog heel veel van je leren. liefs Vlinder

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mag ik hier ook even vragen hoe ik op vlinder haar blog kan komen. Het lukt me niet meer. Ik lees iedere dag bij jou, zuinigaan, maar ook bij -10.000 en ik leer iedere dag bij.
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Loes ik ben helaas gestopt. Ik wilde de blog een tijdje laten staan nadat ik uitgelegd had waarom ik stopte maar daarna kreeg ik zulke nare reacties dat ik wel niet echt zou zijn van een blad of zo dat ik besloten had het gelijk weg te halen. Het ga je goed meid. liefs Vlinder

      Verwijderen
  7. via jouw blog ben ik lid geworden van euro clix.
    Is het zo als ik via de euro clix iets bestel bij hun aanbieders( bv wehkamp) dat ik dar euroclix spaar?
    En doormiddel van mailtjes te lezen heb...heb ik dat goed gegrepen???

    groetjes trudy.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, je hebt gelijk vakantie is altijd heerlijk en leuk maken. Maar we kunnen niet hebben vakantie de hele tijd. :(:(

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, onaardige of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.