maandag 30 april 2012

Boodschappen in de afgelopen week: week 17

De afgelopen week heb ik weinig uitgegeven. Ik had nog genoeg sinaasappels, appels, aardappels, melk, brood, halvarine etc op voorraad.
Week 17     27 - april 2012
WAT      *=aanbieding    @=afgeprijsd     WAAR PRIJS
bananen, 5 stuks AH 1,15
perziken, groot blik AH 0,72
brinta AH 1,49
kaas AH 3,95
salami AH 2,07
tomaten AH 0,60
kropsla* AH 0,65
rucolasla* AH 1,19
uien, 2 kg AH 0,89
gezeefde tomaten AH 0,26
gepelde tomaten, blik AH 0,28
aardappelsalade (Kartoffel) AH 1,62
yoghurt, 2 liter AH 1,22
shoarmavlees* AH 2,25
hamburgers, 4 stuks* AH 2,25
spekreepjes AH 0,79
roosvicee, 2x 1,5 liter multivit Action 1,18
limonadesiroop light, 0,5 liter Action 0,89
wijn, rode uit Chili* AH 2,99
pruimen met pit AH 2,19
TOTAAL week 17 23,45

In de komende week heb ik meivakantie. Dan heb ik alle tijd om boodschappen te doen. Dat zal ongetwijfeld betekenen dat ik meer uitgeef aan boodschappen. Ik heb immers alle tijd?
Ik ga niet weg, ik maak gebruik van mijn zwemabonnement om lekker vaak te zwemmen en het lijkt me ook leuk om fietstochtjes te maken in de omgeving. Lekker weg in eigen provincie.
Volgens mij heeft de C1000 euro aanbiedingen en ook de AH heeft vast wel weer wat leuke aanbiedingen. Ik zag dat ze bij de Plus bananen in de aanbieding hebben voor 1 euro per kg.
Dat is lang niet slecht.

Een fijne koninginnedag allemaal! Het wordt fantastisch weer.
Enne ...........  koop op de rommelmarkt alleen zaken die je echt nodig hebt!

foto van het ww web

2 opmerkingen:

  1. Jij ook een fijne Koninginnedag toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jumbo heeft tot en met morgen ook bananen voor 1 euro per kilo.
    Ik ga maar niet naar de vrijmarkt toe. Wat ik niet zie, mis ik ook niet en wat betreft opruimen en uitzoeken heb ik voorlopig nog genoeg te doen ;-)

    Groetjes, VeggieMo

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, onaardige of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.