zondag 15 januari 2012

Boodschappen week 2

Ook de afgelopen week hebben we weer flink ingekocht bij AH. Met dat hamsteren hebben we onze voorraden al flink kunnen aanvullen. Op dit moment hebben we veel fruit op voorraad, veel kaas, heel veel aardappels, lasagne, thee en pap. Van sommige dingen koop ik overigens normaal goedkopere producten, bijvoorbeeld de kaas. Ik neem altijd euroshopper, maar als de duurdere kaas voor de halve prijs is, nou dan profiteer ik daar van, want er is wel degelijk een smaakverschil. Normaal gesproken vind ik euroshopper goed genoeg. Meestal kook ik zelf rijstepap en griesmeelpap, maar zo'n aanbieding is wel heel gemakkelijk. Ik hoef niet te koken en toch is er een smakelijk toetje. Vandaar de aankoop van in totaal 4 liter pap. Niet goedkoper dan zelf koken, maar wel gemakkelijker.
We hadden nogal wat gasten de afgelopen dagen, vandaar de crème fraîche, mascarpone, slagroom etc. Gisteravond een diner met 6 mensen en eergisteravond met 5 mensen. Ik probeer het eenvoudig te houden, maar het eten kost altijd meer dan dat oudste dochter en ik samen eten. Het is wel enorm gezellig al die mensen, niet dat dochter en ik samen niet gezellig eten hoor, maar anderen voegen zo nu en dan toch wat toe. Volgens mij vindt ze het zelf ook wel erg leuk!



In de bonusaanbieding komende week:
kattenvoer voor onze kat
spruitjes 1 kg voor 79 cent.
bakmixen,
brood 2 voor 2,09
alle huismerk Mexicaanse producten: sauzen, wraps etc
krokante muesli
voorjaarsbollen op schaal
en nog veel meer, binnenkort aanvulling, nu eerst naar het zwembad!

3 opmerkingen:

  1. Dat is een flinke lijst, maar dan vind ik het nog heel netjes qua kosten. Ik zag trouwens een kilo spruitjes bij de LIDL voor 59 cent, volgens mij is dat komende week ook nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toen de Mona toetjes bij de plusmarkt in de aanbieding waren, kocht ik er veel van. Ik at er flink van, toch vond ik ze achteraf gezien niet zo lekker. Door zelf toetjes te maken en vooral te eten, blijken zelf gemaakte gezonder te zijn. Je proeft de e-nummers.

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, onaardige of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.