maandag 28 november 2011

Boodschappen week 47

De afgelopen week ben ik heel druk bezig geweest met andere dingen, ik heb weinig boodschappen gedaan en dus heb ik vooral uit de voorraad geleefd. Dat kan gelukkig heel goed, als je maar genoeg voorraad hebt.
Wat gaf ik uit?

Week 47   21 - 28 november 2011
WAT      *=aanbieding    @=afgeprijsd     WAAR PRIJS
sinaasappels, 4 stuks* C1000 1,00
melk AH 2,81
leverworst AH 0,65
eieren, 6 stuks AH 1,07
spekreepjes AH 0,79
rookworst, euroshopper AH 0,68
rookworst, mager, 2x* C1000 1,65
roeryoghurt, 2x 1/2 liter AH 0,78
aardappelen, 2x3 kg* AH 1,99
prei, 400 gr* AH 0,29
champignons* C1000 0,62
kruidnootjes* C1000 0,99
speculaas* AH 0,59
TOTAAL week 47 13,91

Die twee rookworsten heb ik gekocht toen ik al bij AH een euroshopper exemplaar gekocht had. Die bij de C1000 waren 2 voor de prijs van 1, die kon ik niet laten liggen. Het is tijd voor stamppotten: zuurkool, hutspot, rauwe andijvie, boerenkool en daarbij is een rookworstje beste lekker!
Ik heb het nog steeds heel druk met allerlei zaken waar ik in de komende tijd wel eens over zal schrijven, dus tijd om uit te zoeken wat er komende week in de aanbieding is, heb ik niet gehad, dus dat moet ik jullie deze keer schuldig blijven!

6 opmerkingen:

  1. Het is fijn als je uit je voorraad kunt putten. Wij hebben ook al stampot gegeten zuurkool en boerenkool. Iedereen vindt dat hier lekker. Bij ons alleen geen euroshopper worst die vinden wij echt niet te eten. Maar wij hebben verwende smaakpapillen, ik haal het vlees en vleeswaren of bij de slager (die zijn vlees krijgt van een lokale biologische boer) of biologisch vlees bij de supermarkt. Heerlijk.
    Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Uit de voorraad putten scheelt mooi in het boodschappengeld! Ik ben ook wat meer bezig daarmee, dan voorkom ik dat dingen over datum gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi, wij hebben afgelopen week ook vrij zuinig boodschappen gedaan. Alleen in de winter wil ik proberen zo lang het kan, niet te veel aan mijn voorraad te komen totdat het echt winter wordt. Zolang we onze voorraad kunnen aanvullen, doen we dat. Als het gaat ijzen en sneeuwen dan zullen we het iets rustiger aan doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik put ook regelmatig uit mijn voorraad, ideaal als dat kan he?!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk, hebben wij toevallig ook afgelopen week gedaan. We waren voor 2 personen rond de €15,- kwijt.

    En eindelijk is de vriezer ook weer iets leger!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg handig dit, ook ik moet op de kleintjes letten. Leuk om deze blog te volgen.

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.