zondag 11 september 2011

Boodschappen week 36

Ik ben tevreden over de boodschappen van de afgelopen week. Het is heel goed gegaan, ik heb mij keurig aan mijn budget gehouden, ik zit er ruim onder.
Ik ben jullie ook nog de bedragen van de boodschappen van de afgelopen weken schuldig. Heb je er nog belang bij om te kijken wat ik de afgelopen weken heb uitgegeven? Dan hoor ik dat graag!


WAT      * = aanbieding         WAAR PRIJS
              @ = afgeprijsd

nectarines, 14 stuks* AH 3,21
bananen, 5 stuks AH 0,99
rijstwafels AH 0,22
zonnatura thee, 2 doosjes @ AH 1,50
maïs scharreleieren, 6 stuks * AH 1,19
roomkaas AH 0,66
sperziebonen, 817 gr* AH 0,64
doperwten, 4 blikjes @ AH 2,00
pappardelle (pasta), 2x 0,5 kg @ AH 1,50
winterwortelen, 1 kg AH 0,79
tomatenpuree, 3 blikjes AH 0,18
tomaten, 3 stuks AH 0,35
bakolie AH 1,10
roeryoghurt AH 0,39
maïskolven, vers 2 st Supercoop 0,99
meel, 1 kg AH 0,30
hamburgers, 8 stuks* AH 3,29
slimpie, limonadesiroop Supercoop 1,89
TOTAAL week 36
17,90
Thee was voor de helft van de prijs omdat de verpakking binnenkort verandert, misschien is dat ook al veranderd. Eén van de doosjes heb ik mee naar mijn werk genomen, daar hebben ze vanaf 1 september geen kruidenthee meer (andere cateraar) en ik lust geen andere soorten dan kruidenthee of rooibos. De A-merk doperwten en de pappardelle waren flink afgeprijsd. De luxe variant pasta (AH excellent) kostte anders €1,79 per 500 gram, de doppers 98 cent per blikje. Ik ben benieuwd of die pasta en doppers inderdaad beter van kwaliteit en dus lekkerder zijn dan de goedkopere varianten die ik normaal koop! Morgen ga ik de pappardelle uitproberen, met blauwe kaas en tomaten.

Dan de aanbiedingen in de komende week:
Bij AH kun je nog steeds hamsteren.
voor mij interessant:
elstar appels, 79 cent per kg
trostomaten, 10 voor €1,19
a-merk thee, 2e gratis. Jongste dochter is sinds Zuid Afrika helemaal verslingerd aan rooibos, dus dat moet het maar worden.
a-merk knäckebröd, 2e gratis
a-merk 20+ smeerkaas, 2e gratis
AH spaarlampen, 2e gratis
asters, 2e gratis

C1000
prei, 1 euro per kg
broccoli, 98 cent per kg

1 opmerking:

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, onaardige of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.