donderdag 28 april 2011

Meterstanden

Vorige week heb ik een nieuwe rubriek, of eigenlijk twee, ingevoerd in de linkerkolom: mijn stroomverbruik en mijn gasverbruik per week. Vanaf nu kan je elke week zien wat ik verbruik. Niet dat ik er wekelijks in een bericht aandacht aan zal schenken, maar ik houd het wel bij. Ik ben heel benieuwd naar reacties. Als de rij naar mijn smaak wat al te lang wordt, dan zal ik de rij weer wat inkorten.
Ik heb ook een spaarmeter, de maanduitgaven en de wekelijkse boodschappen in diezelfde linker kolom. Alle standen worden keurig bijgehouden. Deze maand wordt er niets gespaard in huize Zuinigaan, er gaat waarschijnlijk nog wel wat van de spaarrekening af, anders kan ik sommige rekeningen niet betalen. Over al mijn uitgaven in april volgt op 1 of 2 mei meer.
Een fijne donderdag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.