woensdag 20 april 2011

Bellen per seconde

Begin september schreef ik een blogje over de gestolen belminuten. Bij het bellen moest de klant per minuut betalen, in plaats van per seconde. Niet zo eerlijk. Als ik 1 kg en 20 gram appels koop, hoef ik ook geen 2 kg appels te betalen. Lees hier meer hierover. Ik had er al weer maanden niets over gehoord, maar nu lijkt het toch helemaal goed te komen. Minister van Economische zaken Maxime Verhagen gaat er zich persoonlijk mee bemoeien. Wauw! De minister himself gaat er op toezien. Nooit gedacht dat de minister dit in zijn takenpakket zou hebben. Het leek me meer iets voor een ambtenaar of een staatssecretaris, maar nee hoor, de minister zelf. Behoorlijk belangrijk dus, dat bellen.  Lees hier meer. Het schijnt alleen om de grote aanbieders van telefonie te gaan; KPN, Vodafone en T-mobile.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, onaardige of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.