woensdag 29 december 2010

Afscheid poes Lieske

29/12/2010
In juni dit jaar overleed haar zusje en nu is poes Lieske dood. Ze was in de zomer nog in een heel goede conditie, alles leek prima met haar te gaan, maar de afgelopen tijd ging ze zienderogen achteruit. Ze werd heel kieskeurig met haar eten, werd magerder en hield zichzelf niet meer goed schoon. Ze had nog wel hetzelfde loopje en huppelde als altijd door het huis. Nog steeds was ze een enorme liefhebber van spinnen en op schoot zitten. Maar het was duidelijk dat ze echt oud werd. Op eerste kerstdag was de ene kant van haar kop ineens dikker dan anders. De volgende dag was dat nog veel erger, de ene kant van haar kop was echt enorm. Ik ben met haar naar de dierenarts gegaan. Die vond het beter om haar te laten inslapen. Het leek mij goed als beide dochters daar ook bij zouden zijn, dus ik heb een afspraak gemaakt om haar op 28 december te laten inslapen. De dierenarts even wat aan de problemen op haar kop gedaan. Het bleek een abces te zijn waar vreselijk veel stinkende etter in zat. Gisteren hadden wij opnieuw een afspraak bij de dierenarts en hebben wij haar, in het bijzijn van dochters, laten inslapen. Dag Lieske, je was een lief, schattig lapjeskatje en we hebben van je genoten. Nu is het tijd om je te laten gaan en te zorgen dat je einde geen lijdensweg wordt. 100_0084 S7000734

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.