vrijdag 2 juli 2010

Rare fratsen van Web-log

02/07/2010
Toen ik gisterochtend inlogde in mijn eigen weblog, kwam ik heel ergens anders terecht! Mijn oude vertrouwde weblog was weg! Ik kwam heel ergens anders met dezelfde gebruikersnaam en hetzelfde wachtwoord (ra ra hoe kan dat nou weer?) en kon niet bij mijn eigen onderwerpen. Dat was donderdagochtend ook al zo, dat schreef ik hier. Aan het einde van de dag kan ik dan wel weer hier inloggen. Gisterochtend heb ik op dat rare weblog een bericht geschreven, maar ik moet zeggen dat het een heel rare gewaarwording was dat mijn weblog het niet meer deed!
Wat nu, krijg ik het ooit weer terug, kan ik beter naar een andere overstappen? Blogspot of zo?
Zijn er meer mensen die problemen hebben met web-log?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.