donderdag 17 december 2009

Uit eten met collega's

17/12/2009
Gisteravond met collega’s uit eten geweest, op kosten van het bedrijf. We hebben per persoon zo veel geld uitgegeven, dat ik daar wel minstens 2 maanden van kan warm eten als ik het zelf klaarmaak (1,- per maaltijd). Hoewel ik na een lange periode van werkloosheid ook al heel lang weer werk, al bijna 11 jaar, verbaas ik me er nog steeds over hoezeer iedereen het gewoon vindt om zo met een hele groep gratis uit eten te gaan. Er was eerst nog een andere activiteit, waar ook nog hapjes en drank aan te pas kwamen. Op de terugweg op de fiets was het echt ploegen door de sneeuw om weer thuis te komen. Het sneeuwde nog steeds en de fietspaden en wegen waren lang niet schoon. Maar goed, zo hier en daar heb ik gelopen en ik ben veilig thuis gekomen.
Voor mij was het etentje de afsluiting van het jaar, nu heb ik eerst 2,5 week vakantie en pas in het nieuwe jaar begin ik weer met werken. Heerlijk kerstvakantie! Ik ga niet weg, maar blijf lekker thuis: films kijken en boeken lezen en zo nu en dan zwemmen. Afhankelijk van het weer kan ik met dochter nog wat uitstapjes maken. Misschien een dagje Schiermonnikoog of zo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, onaardige of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.