maandag 19 oktober 2009

Verlanglijstje

19/10/2009
Ik ben rond 5 december jarig en ik vier met mijn kinderen, mijn moeder en mijn ex-man in die periode ook sinterklaas. Dus er moet een uitgebreid verlanglijstje komen. Ik vind het maken van verlanglijstjes altijd heel lastig! Het staat naar mijn gevoel haaks op de manier waarop ik consuminder. De commercie heeft weinig invloed op mij, dus ik loop niet warm voor de nieuwste Ipod, ik ben heel tevreden met wat ik heb. En nu "moet" er een verlanglijstje komen.
Dit is wat ik nu op papier heb:
- zadeldekje voor mijn fiets
- eenvoudige zakagendaatje
- jaarkalender, om afspraken op te noteren
- lantaarn voor stompkaarsen, zodat de katten zichzelf niet in de fik steken
- stompkaarsen
- keukenschort
- deurmat
- 10 kaart bioscoop (€60)
- woonmantel

Verder heb ik net als Buffertje een hele reeks van wensen die niet te koop zijn:
- nooit meer oorlog of geweld, gewoon helemaal nergens meer
- mijn 3 chronische ziektes verdwijnen, ik heb geen kwalen meer, maar ben "gewoon" volledig gezond
- dus ook geen medicijnen hoeven slikken
- veel energie en levenslust
- voor de rest van mijn leven 75 kilo wegen en nooit meer te zwaar zijn
- niet hoeven hongeren, maar gewoon lekker kunnen eten totdat het genoeg is
- de liefde van mijn leven, want helaas ben ik die nog steeds niet tegengekomen, natuurlijk moet ik voor hem dan ook de liefde van zijn leven zijn, dat spreekt voor zich
- superleuk werk hebben, waarin ik helemaal tot mijn recht kom en dat goed verdient
- mooi, krullend, dik en glanzend haar hebben
- iemand die gratis mijn huis schoonmaakt en mijn bloeses strijkt
- een comfortabel, milieuvriendelijk huis aan de rand van een bos, met uitzicht op een meer, maar wel op fietsafstand van mijn werk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.