vrijdag 7 augustus 2009

Gevonden!

07/08/2009
Ik was gisteren onderweg naar de Albert Heijn, ik fietste over de parkeerplaats en wat zag ik daar? Ik dacht eerst nog even dat ik het verkeerd zag, dat ik me vergiste en dat het een ander papiertje was dat op een briefje van 20 leek, maar nee, het was echt een briefje van twintig euro. het wapperde wat in de wind en werd richting gras geblazen. Naast de winkel is nog een tankstation en de parkeerplaats is heel erg groot. Het twintigje vond ik op een plek waar helemaal geen auto’s stonden. Waarschijnlijk heeft iemand geld los in de zak gehad, hij/zij heeft de autosleutels gepakt en floeps daar ging het briefje. Ik vind nooit wat, hooguit een 30 cent munt in een winkelwagen! Ik ben afgestapt en heb snel het briefje in mijn broekzak gedaan. Toen ik mijn fiets parkeerde, heb ik het briefje in mijn portemonnee opgeborgen. Ik deed boodschappen en kwam met meer geld terug dan waarmee ik op pad gegaan was en dat zonder te pinnen.
20_euro_2
Tip: stop nooit geld los in je broekzak, voordat je het weet is het weg!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, onaardige of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.