zaterdag 13 juni 2009

Katten krijgen luxere smaak

13/06/2009
Voorjaar_2009_030
Mijn beide katten van inmiddels 14 jaar blieven ineens geen blikvoer meer van euroshopper. Zouden ze de receptuur veranderd hebben? De dames trekken er hun neus voor op en wandelen naar de tuin van de buren waar nog een restje eten staat van de buurkat. Veel lekkerder kennelijk. Heel goedkoop voor mij. Maar het is toch niet mijn bedoeling dat mijn katten het eten van de buurkat opvreten. Ik weet het wel, die laat het gebeuren en past niet goed op zijn lekkere hapjes. Maar ik vond dat er voor mijn poezen dan maar iets anders moest komen
Ik heb bij de AH huismerk blikvoer gekocht en dat vinden de dames heerlijk. Dit voer is 2x zo duur, niet zo goed voor mijn budget, maar dat moet dan maar. Ze smullen er heerlijk van. Kijk daar liggen de bejaarde zussen dan met hun buikjes vol op mijn vlonderterras.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.