maandag 6 april 2009

Voordelig uit eten

06/04/2009
Vanavond was ik weer eens een keertje met vriendinnen uit eten. Lekker en gezellig. We aten in een eetcafé, en druk dat het daar was! Hoe zo crisis? Niets van te merken! Alle tafels waren vol en de 2 meisjes die bedienden renden zich het vuur uit de sloffen. De meeste gerechten kosten minder dan 10 euro en er was weinig keuze, ongeveer 10 verschillende schotels, er zijn geen voorgerechten en ook geen nagerechten. Ik heb het dagmenu gekozen, dit kostte 6,90. Met een glas rode wijn en capuchino toe was ik voor 11,70 klaar. Met deze formule lukt het prima om de zaak afgeladen vol te hebben. Je hoeft niet lang te wachten op het eten en je zit in een ruimte met een leuke, gezellige sfeer met veel jonge mensen.
Ik vind het prima, zo heb je geen overdadige maaltijd en ben je voor weinig geld gezellig een avondje uit eten.
Ga jij wel eens uit eten en hoeveel geef jij dan uit?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, onaardige of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.