vrijdag 16 januari 2009

Hamsteren en euroaanbiedingen

16/01/2009
Door alle aanbiedingen bij Albert Heijn en C1000 heb ik al weer veel te veel gekocht. Ik laat me verleiden en tuin er met open ogen in.
Gisteren nog bij C1000.
Heerlijke Cracottes 250 gram 1 euro. Dochter vindt ze heerlijk, dus meegenomen. Maar eigenlijk is het gebakken lucht. Gewoon brood is veel goedkoper, op maandag t/m woensdag koop je bij Albert Heijn 3×800= 2400 gram prima volkoren brood, voor 2 euro. Dus die heerlijke Cracottes die ik zo voordelig gekocht heb, zijn 5 keer zo duur als "gewoon" brood.
Veldsla, heerlijk, maar ook duur, nu 75 gram 1 euro. Dat is per kilo 13,33. Toch wel dure groente, als je nagaat dat je per persoon minstens 200 gram per dag moet eten.
Maar ik heb ook nog levensmiddelen gekocht die wel degelijk heel goedkoop waren, zoals broccoli voor 1 euro per kilo, 3 paprika’s voor 1 euro, 1 kg jong belegen kaas voor 4 euro, druiven voor 1 euro per bakje.
Die paprika’s snijd ik in stukjes en vries ik in, zodat ik daar weer lekkere macaroni mee kan maken. Broccoli is een zeer gezonde groente met veel vitaminen en mineralen. De druiven en de kaas komen wel op.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.