zaterdag 13 december 2008

Vogels in de tuin

13/12/2008
Ik bezuinig op veel, maar elke winter hangen er weer lekkere hapjes voor de vogels in mijn tuin. VoerslingerVetbollen, een netje met pinda’s en een grote zak met gemengde zaden hangen vanaf vanochtend klaar voor hongerige vogels. Het is verbazend hoe snel de vogels dat in de gaten hebben! Ik was nog niet eens in de keuken om het touw op te bergen, toen er al twee koolmezen gearriveerd waren. Ook mijn katten vinden het vanaf de warme vensterbank binnen een fantastisch schouwspel.
Op deze site kun je lezen wat je het beste aan welke vogels kunt voederen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.