dinsdag 16 december 2008

Kerstgekte

16/12/2008
In de supermarkten is de kerstgekte helemaal uitgebroken. Helaas zijn de aanbiedingen helemaal op kerst gericht: uiterst luxe hapjes en drankjes, niet echt iets voor de krappe beurs. Gewone aanbiedingen zijn er bijna niet. Na 1 januari, dan komt onze tijd weer, dan kun je weer goedkoop inkopen doen, nu valt dit niet mee. De verleidingen zijn ook erg groot, ik was daarstraks bij de Albert Heijn bijna met een heerlijke fles port naar huis gegaan, hij kostte "maar" 6,99. Normaal is hij 8,99, spotgoedkoop toch? Ik heb het niet gedaan, het zijn allemaal loze calorieën en port past helemaal niet in mijn diabetesdieet, maar lekker is het wel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.