dinsdag 30 december 2008

Icesave spaarders laten 70 miljoen liggen

30/12/2008
Volgens het NOS journaal en Nu.nl hebben 17 duizend Icesavespaarders nog geen formulier verzonden naar De Nederlandse Bank (DNB). Deze 17.000 spaarders laten hierdoor 70.000.000 euro liggen. Gemiddeld ruim 4 duizend euro per persoon. DNB gaat al deze spaarders een herinneringsmail sturen. Ik hoor ook bij deze spaarders, dus ik krijg waarschijnlijk ook een mailtje van DNB ;-) Maar ……. ik vertrouwde Icesave eind september niet meer, het leek mij lastig om naar Reyckjavik te moeten om mijn geld op te eisen en ik heb op tijd mijn geld van de spaarrekening afgehaald. Ik wist toen nog niet dat minister Bos in dat geval moeite voor mij zou gaan doen. De 0,22 euro die nu nog op mijn rekening schijnt te staan was de opgebouwde rente. Voor die 22 centen ga ik geen moeite doen. Een postzegel kost al meer dan dat. Maar als ik meer geld op deze rekening had staan, dan wist ik het wel, dan zou ik zeker reageren! Ik begrijp niet zo goed waarom zoveel spaarders nog niet gereageerd hebben, ze hebben vast niet allemaal zo’n laag saldo!
Nou ja, ze kunnen nog tot maart 2009 hun geld terugvragen, dus ze hebben nog even de tijd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, onaardige of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.