vrijdag 12 december 2008

55+ bijeenkomst

12/12/2008
Vandaag ga ik naar een 55+ lunch-bijeenkomst van mijn werk, getiteld "effectieve inzet 55-plussers". Mijn werkgever heeft bijna 2.500 werknemers in dienst, daarvan zijn er een flink aantal baby-boomers. Vanwege de grote belangstelling worden er meerdere lunches georganiseerd. Vorige week was er ook al een bijeenkomst, maar toen kon ik niet. Vandaag dus wel. Ik ben benieuwd. Ik vind het altijd heel leuk om mensen van andere organisatieonderdelen te ontmoeten, het thema spreekt me wel aan en een gratis lunch lijkt me ook wel wat!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, onaardige of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.