donderdag 23 oktober 2008

Nóg een extraatje

23/10/2008
Geldlenennegatievebkr Het kan niet op hier, de laatste tijd! Met ingang van deze maand verdien ik volgens de CAO-afspraken 1% meer. Nou is 1% van niet zo erg veel, nog steeds niet een bedrag waar je riant van uit eten kunt gaan, maar goed, op jaarbasis is het best aardig! Maar daar ging het extraatje niet over, 5 oktober was de dag van de leraar, alle leraren die full time werken krijgen deze maand bruto 200 euro extra. Ik ben dan wel geen leraar, maar ik werk wel op een school (32 uren pw) en men heeft besloten dat ik 80% van 200 euro bruto mag ontvangen, 160 euro bruto dus. Het geld valt net als de vakantietoeslag in een erg hoge belastingcategorie, dus veel houd ik er niet van over, maar toch is het een leuk extraatje! Morgen ontvang ik mijn salaris, ik denk, dat ik in totaal ongeveer 95 euro extra krijg. Ik heb nog even een leuke optelsom gemaakt.
Ik krijg in oktober/november flink veel geld, namelijk € 671,55:
Zorgtoeslag: 234 (komt nog)
Greenchoice terug 371,80 (al ontvangen)
aftrek chronisch zieken CAK: 47 (komt nog)
ING (credit)card: 18,75 (al ontvangen)
Hier komt dus die + 95 euro extra salaris nog bij!
Komende week verdien ik nog eens 15 euro omdat ik meedoe aan een onderzoek onder werkende chronisch zieken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.