woensdag 29 oktober 2008

29/10/2008
Als ik mijn rijtje links naar andere consuminderaars langs loop, vind ik maar erg weinig mannelijke consuminderaars. In mijn lijstje staan er maar 2.
Schuldenvrij leven (Harry) – die even een stapje terug heeft genomen
Spaarvarkentje
Verder was Schuldige (Maarten) tot 30 juni 2008 actief. Maarten was een voorbeeld voor heel veel bloggers met schulden. Maar nu hij al weer een tijdlang al zijn schulden weggewerkt heeft, is hij gestopt. Dat vind ik nog steed heel jammer, ik vond zijn weblog altijd heel leuk.
Verder zijn er volgens mij alleen maar vrouwen actief. Of heb ik iets gemist?
Ik vraag me af of het schrijven over het aanpakken van schulden, slim sparen en consuminderen iets typisch voor vrouwen is. Wat denken jullie, zijn vrouwen hierin beter?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, onaardige of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.