vrijdag 11 juli 2008

Vakantie in eigen huis

11/07/2008
Vanaf komende woensdag heb ik vakantie, meer dan 4 weken. Ik heb besloten de vakantiestress te mijden en lekker thuis te blijven. Misschien eens een dagje naar de zee, of zo, maar verder lekker rustig aan. Fietsen, zwemmen, uitslapen en genieten van de eigen tuin. Vooral lekker rustig uitrusten, en een beetje klussen in huis als ik zin heb. Wat tentoonstellingen bezoeken en verder helemaal niets.
In het verleden ben ik vaak heel low budget op vakantie geweest. Kamperen op goedkope campings in Nederland en Frankrijk of een goedkoop caravannetje huren in eigen land, altijd zelf ons eigen potje koken. Eigenlijk weet ik nu wel hoe Frankrijk, Duitsland, Zwitserland, Oostenrijk, Spanje en natuurlijk ook Nederland er uitzien, dus waarom op stap? In mijn eigen bed slaapt het toch eigenlijk het lekkerst. Misschien als er zich nog eens een leuke partner aandient en dan reizen met een camper of een toercaravan?
Als het mooi weer wordt misschien nog een paar nachtjes kamperen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, onaardige of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.