zaterdag 26 juli 2008

Een fantastisch laag energieverbruik

26/07/2008

Sinds 1 maart dit jaar heb ik het volgende verbruikt (= precies 21 weken):
gas 255 kubieke meter
stroom 656 KwH
Verbruik water vanaf 12 december 34 kubieke meter (= 32 weken)
Het gasverbruik geeft uiteraard een vertekend beeld, wat ik gebruik het meeste gas in de winter, voor de verwarming, maar voor de rest geeft het een goede voorspelling voor het jaarverbruik, de afrekenperiode voor energie loopt hier van begin maart tot begin maart.
Het stroomverbruik is naar mijn mening relatief hoog, we bakken en computeren er lustig op los!
En niet te vergeten: TV kijken en DVD’s afspelen is ook erg leuk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, onaardige of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.