zaterdag 28 juni 2008

Boekenverkoop

28/06/2008
Ik heb in februari boeken op Bol.com gezet. Heel lang gebeurde er helemaal niets, niemand wilde mijn boeken hebben. Nu ineens gaat het goed met de boekenverkoop. Ik heb inmiddels binnen 3 weken mijn 4e boek via Bol verkocht. Totale verdiensten: €22,26. Dat is niet slecht, dus ik zou tegen je willen zeggen: koop vooral 2e hands boeken bij Bol, het is vaak wel de helft goedkoper dan nieuw en de kwaliteit van de boeken is volgens mij goed! In ieder geval zijn mijn boeken prima. Via Marktplaats moet je altijd maar afwachten wat je krijgt en kun je niet terugsturen, dat kan bij de 2e hands boeken van Bol wel.
In mijn verkoopaccount staan nu nog 25 boeken. In totaal staan er 184.593 tweedehands boeken te koop!
Update 6 juli: de afgelopen week al weer 2 boeken verkocht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.