vrijdag 9 mei 2008

Eetlustremmers

09/05/2008
De internist heeft mij voorgesteld om eetlustremmers te proberen in een poging om af te vallen. Ik moet ze zelf betalen, ze kosten afhankelijk van de soort 1 tot 3 euro per dag. Het zou door de gezondheidswinst een goede investering zijn. 5 tot 10 % gewichtsverlies zou al een hele verbetering zijn. Ik ben huiverig voor de bijwerkingen, de medicijnen die ik slik voor de diabetes zorgen al voor darmklachten, ik ben bang dat dit door de eetlustremmers alleen maar erger zal worden.
Anderzijds zijn er ook de kosten, waarschijnlijk werken de duurdere medicijnen beter en hebben ze minder bijwerkingen, maar de prijs is dan 1095 euro per jaar!
Ik heb het voorstel overdacht en ik heb besloten dat ik de pillen niet wil! Ik ga meer bewegen en iets minder eten. Volgens mij heb ik dan nog meer gezondheidswinst, want ik krijg dan een betere conditie!
Bron: Ulla Popken
Ik heb zojuist een nieuw badpak besteld. Ik heb het besproken met mijn dochters, zij hebben aangeboden om mij te zwemmen, wandelen en fietsen. Ik ben niet degene op het plaatje, en ik ben wel wat voller dan de dame op de afbeelding.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, onaardige of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.