vrijdag 25 april 2008

Geld van UWV binnen

25/04/2008
Vandaag heb ik de toekenning van vergoeding voor mijn hoortoestellen binnen gekregen. Ik krijg €998,- . Daar ben ik heel blij mee. Alleen batterijen, onderhoud, verzekering en reparatie worden niet vergoed. Ik was hier ook van uit gegaan, maar nu ik de toekenningsbrief binnen heb, weet ik het helemaal zeker. Binnenkort ben ik bijna duizend euro rijker! Mijn batterijen ga ik kopen via Internet, hier, een stuk goedkoper dan bij de audicien. Onderstaande foto’s zijn van de batterijen die ze daar verkopen. Ik heb de oranje soort.
Hoortoestelbatterijen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.