zaterdag 8 maart 2008

Goedkoop op vakantie

08/03/2008
Ik wil de komende zomer eigenlijk toch graag een weekje weg. In Nederland of Duitsland of zo. Het mag niet veel kosten en hoe ik het zal aanpakken weet ik nog niet. Misschien ergens op een huis passen, een caravan huren of iets dergelijks. Probleem is ook dat in voorgaande jaren 1 van mijn dochters of allebei meegingen en ze nu zo oud zijn dat ze daar geen belangstelling meer voor hebben. Misschien dat ze nog mee zouden willen als ik hun een heel dure luxe vakantie zou aanbieden naar een interessant ver land, dan moest aanhang natuurlijk ook nog mee. Maar verder hoeft het van hun niet zo, ze hebben hun eigen plannen en omdat dochters deze zomer 19 en 22 worden, is dat ook prima. Dus waarschijnlijk ga ik alleen op vakantie.
Ik ga op zoek naar sites waar woningoppas gevraagd wordt.
Ik woon erg ver van de randstad en kom zelden in Amsterdam, Rotterdam of Den Haag. Misschien is het wel een idee om daar op een huis te passen, dan ga ik uitgebreid musea bekijken en mooie oude steden bewonderen.
Hebben jij nog ideeën over goedkope vakanties? Adressen van sites, ervaringen? Je mag het ook naar mij mailen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, onaardige of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.