vrijdag 21 maart 2008

Auto naar de sloop

21/03/2008
Golf_2Gisteren is mijn oude VW-Golf naar de sloop gegaan. Hij had afgelopen week de APK niet meer gehaald. Het is nu wel heel definitief. Helaas kreeg ik er geen cent meer voor. Hij zag er eigenlijk ook niet meer uit, maar vond ik helemaal niet erg. Het ging mij erg aan mijn hart dat ik afscheid moest nemen van dat trouwe autootje van mij. In de zomer van 2006 bracht hij ons nog zonder problemen naar Wallis in Zuid Zwitserland, tot aan de Aletschgletsjer en ook weer terug! We zijn vrolijk 3 bergpassen overgetrokken. Op de terugweg was het erg warm, ruim 32 graden in Duitsland, er stonden ongelooflijk veel gestrande auto’s langs de autobahn. Maar mijn rode Golfje bracht mij in 1 dag trouw weer ruim 1000 km noordelijker. Geen gesputter, geen gedoe, gewoon doortuffen. Ik pink een traantje weg ….

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, onaardige of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.