woensdag 12 maart 2008

APK

12/03/2008
Helaas heeft mijn 19 jarige VW-Golfje de APK niet overleefd. Het zou ruim € 2.000,- moeten kosten om nog weer een jaartje te mogen rijden. En dan zouden er over een jaar nog weer een heleboel kosten komen. Ik mag er nog tot 22 maart in rijden, dan is het einde verhaal. Als ik zoek op internet, dan vind ik voor € 1.950,- een 7 jaar jongere VW-Golf, met BOVAG-garantie en APK-keuring bij aflevering.
Ik heb besloten mijn oude auto naar de sloop te doen. Goed voor de portemonnee en ook zeker voor het milieu. Meestal verplaats ik mij op de fiets. Ik rijd niet veel auto en kan ook best met de bus. Als ik die ene keer per ongeveer 2 maanden echt een auto nodig heb, dan leen ik er 1-tje, of ik huur een auto.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.