dinsdag 11 december 2007

Wat heb ik vandaag bespaard?

11/12/2007
Besparingen van vandaag:
1. Na opstaan heb ik de verwarming niet aangedaan. Het is in huis dan 16 graden, maar ik heb het ‘s ochtends niet koud. Bovendien wordt het pas warm als ik al weer vertrokken ben.
2. Boterhammen gemaakt voor de lunch op mijn werk + voor tussendoor 2 appels meegenomen. Hiermee heb ik bespaard op aankopen in de kantine.
3. Gefietst naar het werk, ipv met openbaar vervoer of auto. Hiermee zijn 2 besparingen gedaan:

a. sportschool uitgespaard door 2×25 minuten te fietsen,
b. een heel goedkoop vervoermiddel gebruikt.
4. Boodschappen gedaan bij de Aldi, alleen basisartikelen zoals mandarijnen, brood, macaronie, zuurkool, winterwortelen en melk.
5. Zelf eten gekookt. Niets afgehaald of vlugklaarartikelen, maar gewoon macaronie met ham en kaas + een zelfgesneden salade met witte kool, komkommer, zelf geraspte winterwortel tomaat en ijsbergsla.
6. Gordijnen gesloten, hiermee de warmte binnengehouden en om 21.30 uur de thermostaat op 15 graden gezet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.