maandag 31 december 2007

Uitgaven december

Privé uitgaven december
Boodschappen:                      €227,06
Cadeaus (ook voor mezelf)     € 65,49
Onderhoud                            €  40,84
Vervoer (benzine)                 €  87,88
Uit eten                                €  20,00
Sparen                               € 1100,00
Totaal incl 1100 sparen:      € 1547,07
Extra inkomsten december:
Verjaardags- en sinterklaasgeld:  € 215,00
Benzinegeld                                 €  62,50
Totaal                                        €  277,50
Bij de vaste lasten kwamen deze maand nog wat extra posten: ANWB + wegenwacht, een afrekening van elektriciteitsverbruik van mijn oude woning, nu pas, terwijl ik op 8 mei vertrok!, jaarabonnement op de Volkskrant, contributie diabetesvereniging Nederland, in totaal € 383,75. Ik weet niet of ik door deze extra posten misschien toch weer wat spaargeld terug moet storten, ik zie wel! Roodstand is duur, dus dat voorkom ik liever.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, onaardige of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.