woensdag 19 december 2007

Knutselen met kerstkaarten

19/12/2007
Op mijn werk is het onder collega’s de gewoonte om elkaar met kerst kleine wenskaartjes te geven. Gisteren heb ik het hele winkelcentrum afgezocht, maar kleine kerstkaartjes waren er helemaal niet meer! Wat nu? Ik herinnerde mij mijn knutselkistje. Wie wat bewaart die heeft wat! Glitters in goud, zilver en groen, glinsterende sterretjes in rood, zilver en groen. Mooie groene papier vouwblaadjes en dik wit papier. Goed voor uren knutselpret, daarna heb ik er een passende kerst- en nieuw-jaarswens opgezet. Vanochtend heb ik de kaartjes uitgedeeld, ik was de enige met eigengemaakte kaartjes, het leverde mij veel complimenten op. Ik kan met mijn knutselkist nog jaren vooruit en het kost me helemaal niets, het was een kleine investering van jaren geleden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, onaardige of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.