vrijdag 2 november 2007

Nieuwe winterjas

02/11/2007

Mijn twee winterjassen waren respectievelijk 11 en 7 jaar oud. Tijd voor een nieuwe. Vooral die van 7 jaar oud, die ik de afgelopen tijd vaak droeg, kon echt niet meer. Ik heb een nieuw, lekker warm, bruin jack met capuchon gekocht bij Ulla Popken voor €40,00. Helaas is de keuze beperkt, komt door mijn "maatje" 54!
Ik zou eigenlijk ook moeten (consu)minderen op lichaamsgewicht, maar dat lukt nog niet zo. Ik was in het voorjaar en zomer goed op weg, door vooral meer te bewegen, maar toen kneusde ik in september mijn enkel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.