donderdag 22 november 2007

Bezuiniging teruggedraaid

22/11/2007
Een maand of drie geleden had ik de TV-gids in de bui van bezuinigingswoede opgezegd, maar dat heb ik vandaag weer teruggedraaid. Ik dacht: de programma’s staan wel in de krant en ik heb de gids helemaal niet nodig. Maar de informatie in de krant is me veel te summier en verschijnt bovendien pas op de dag zelf. Ik ben nu 5 weken zonder gids en mijn dochter en ik missen de gids echt. Binnenkort valt de VPRO-gids weer als vanouds in de bus. Kunnen we ons weer verheugen op leuke programma’s. Zoveel kost zo’n gids nu ook weer niet!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.