maandag 22 oktober 2007

Nieuwe bijbaan?

22/10/2007
Tot mijn grote verbazing blijkt dat steeds meer tv programma’s werken met betaald publiek!
Op de website nu.nl, las ik dat programma’s werken met betaald publiek, het aanbod van TV programma’s is hoog, en vaak komen daar niet genoeg mensen op af. Via castingbureaus worden mensen ingehuurd om als publiek te dienen. Het verdient tussen de 30 en 60 euro per keer. Het publiek van meer dan een kwart van de programma’s schijnt betaald te worden.
Mijn mond valt open! Wat een volksverlakkerij! Publiek geleverd door castingbureaus! Misschien een leuk bijbaantje voor mensen die dichtbij Aalsmeer of Hilversum wonen? Want niet alleen de commerciële zenders zorgen op deze manier voor publiek.

1 opmerking:

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.