dinsdag 30 oktober 2007

"Gratis" deodorant, bodylotion en douchegel

30/10/2007

Omdat mijn oudste dochter A. binnenkort weer gaat verhuizen, heeft ze al haar oude deo's afgedankt. 12 stuks, allemaal rollers van Fa of Vogue. Ze heeft ze indertijd allemaal gespaard, omdat ze de flesjes zo mooi vond. Alles kon volgens haar wel in de afvalbak. Alle flesjes zijn nog bijna vol. De meeste geuren vind ik heel lekker, een paar niet zo, die kunnen wel weg.
Collega M heeft haar badkamer opgeruimd en een grote Albert Heyn boodschappentas met allerlei douchegels en bodylotion bij mij gedropt: Sanex, Nivea, Dove, Loréal, Kneip. Het leek haar wel wat voor mijn meiden. We kunnen zeker een jaar vooruit!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.