woensdag 17 oktober 2007

Energieverbruik

17/10/2007
In het verleden, wel meer dan 10 jaar geleden, heb ik jarenlang wekelijks de meterstand opgeschreven van de gasmeter en de elektrameter. Daar ben ik gisteren weer mee begonnen. Toen was het precies een half jaar geleden dat ik de sleutel kreeg van mijn allereerste koophuis, het huis waar ik nu in woon. De meterstanden zijn toen genoteerd, dus kan ik precies zien hoeveel water, gas en elektriciteit ik en haar mijn vanaf april hebben gebruikt. Oudste dochter is half juli op kamers gaan wonen, sindsdien woont met met jongste dochter in het huis. Verbruik voor 2,5 personen:
water: 35 kubieke meters
gas: 142 kubieke meters
elektriciteit: 891 kWh
Ik ben heel tevreden over dit in mijn ogen geringe verbruik.
Binnenkort kom ik met een blogje over het energie- en waterverbruik in de afgelopen jaren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, onaardige of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.